1دیدگاه

اِمی هنیگ از نسخه جدید و مرموز بازی «جنگ ستارگان» می‌گوید

توسط در1 سال پیش
 

اِمی هنیگ عضو سابق استدیو ناتی‌داگ راجع‌به «جنگ ستارگانِ» استدیو ویزرال صحبت‌های بیشتری را ارائه می‌کند. لطفا در ادامه خبر با وب‌سایت دنیای بازی همراه باشید.

طی نمایشگاه Pax 2016 یکی از افراد مهم تیم بازی درحال ساخت استدیو ویزرال یعنی جنگ ستارگان اندکی وضعیت بازی را برای ما روشن‌تر کرد. طبق گزارش وب‌سایت دوال‌شوکرز، امی هنیگ صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد که در مورد چیزهایی که راجع‌به آن حرف می‌زند باید مراقب باشد؛ چراکه بازی هنوز به طور کامل دارای جزئیات نیست. با این وجود او ابراز کرده که استدیو ویزرال که متعلق به الکترونیک آرتز است، به شکل نزدیکی با تیم داستان‌نویس لوکاس فیلم و رهبر آنها آقای دوگ چنگ مشغول به کار هستند.

شاید هواداران از شنیدن این خوشحال شوند که هدف خلق یک نسخه «اصیل» از جنگ ستارگان است و بعد قدم‌های بعدی. جنگ ستارگانی که استدیو ویزرال درحال ساخت آن است یک داستان اصلی را در دنیای علمی تخیلی معروف آن روایت می‌کند، گرچه باید دید که داستان راجع‌به چه چیزی است و شخصیت اصلی آن کیست.

هنیگ گفت: «یک جنگ ستارگان اصیل می‌تونه به این معنی باشه که ما واکرهای AT-ST رو داریم، درسته. درسته؟ و البته ما این کار رو هم باید انجام دهیم، اما هدف اصلی چیزهای جدید، شخصیت‌های جدید، داستان جدید، مکان‌های جدید، موجودات جدید و تکنولوژی جدید است. تمام این موارد باید اصالتا در کنار جنگ ستارگانی قرار بگیرد که ما با آن آشنا هستیم.»

Star-Wars-Visceral

هنیگ در گذشته به عنوان کارگردان و نویسنده سری آنچارتد در استدیو ناتی‌داگ ایفای نقش کرده است. شباهت‌های بسیاری بین آنچارتد و جنگ ستارگان وجود دارد، اما قطعا چندین تفاوت‌ بزرگ نیز در این میان دیده می‌شود.

او بیان کرده که «من فکر کردم که تعدادی از قوانینی که برای ساخت آنچارتد استفاده می‌کردم دیگر اعمال نمی‌شود. در آنچارتد و یا ایندیانا جونز شما در واقع تمام مدت به نوعی با ایندی هستید. چندین قسمت وجود دارد که شما از او دور می‌شوید، اما همچنان از اینکه او در چه حالی است باخبر هستید، مثل ماریون در چارد. در جنگ ستارگان شما همیشه به اشخاص بد برون بُرشی می‌خورید تا ببینید که آنها به چه چیزی مشغول هستند.»

مطلب مشابه ◄  احتمال عدم عرضه‌ی بازی Star Wars Battlefront II بر روی نینتندو سوئیچ

از بُعد طراحی بازی مشکل «ناظر ممتاز» یکی از چالش‌هایی است که هنیگ از دید خودش به عنوان بازی‌ساز با آن رو به رو است. او توضیح داد که «وقتی ما یک فیلم رو نگاه می‌کنیم، ناظر ممتاز هستیم، درسته؟ ما شخصیت اصلی نیستیم. کشمکی که آنها درگیرش هستن رو با چیزهایی که ما می‌بینیم برای ما روشن میشه، ولی اونها نه. تعیلق و این جور چیزایی. اما اگر شما بخواهید در یک بازی با شخصیت اصلی آشنا شوید و برون برشی به چیزهایی که آنها نمی‌دانند داشته باشید، این کار را چطور انجام خواهید داد؟»

در آخر هنیگ به توضیح این موضوع پرداخت که تا چه حد جنگ ستارگانی که استدیو ویزرال درحال ساختش است به فیلم و دیگر نسخه‌های جنگ ستارگان تشابه دارد. اینکه شخصیت اصلی احساس شکست خوردگی را داشته باشد و به چیزهای عجیبی که گرفتارش شده غلبه کند. او گفت «آنها باید باهم همکاری کنند و و از دشمنانشان باهوش‌تر باشند. بنابراین چطور باید این را در گیم‌پلی عملی کرد. چطور باید این ایده را گرفت و با ساخت‌زدایی ماشین و سکانس‌های آن را به دست آورد و بعد طبق آن اصل اساسی عمل کرد. این چالش ساخت چنین چیزهایی است.»

الکترونیک آرتز در E3 نمایش مختصری از بازی جنگ ستارگان استدیو ویزرال را ارائه کرد که تصویر بالا مربوط به آن است. طبق آگهی‌های امپریالیستی و ستاره و ناوشکن ستاره که در پس‌زمینه عکس مشاهده می‌شود، می‌توان فرض کرد که بازی قبل از وقایع فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» جریان داشته باشد، اما تصویر یک سیاره جاکو تصرف شده و یا حتی چیزی در اوایل جدول زمانی جنگ ستارگان را ارائه می‌کند؟ طبق گفته‌های رئیس استدیو Motive خانم جید ریموند، استدیو ویزرال مسیری «پیش‌گامانه» را برای بازی انتخاب کرده است.

این بازی تنها یکی از پروژه‌های مربتط با جنگ ستارگان از طرف الکترونیک آرتز است. استدیو دایس نیز در یک همکاری با استدیو Motive درحال ساخت Star Wars Battlefront 2 است.

 

شما باید ورود برای ارسال نظر